Team Lasaulec en Peugeot Hylkema

separator
Herenteam bij Hylkema Peugeot
Afgelopen week kwam de eindejaarskrant van Hylkema en Haaima uit; een krant vol eindejaarsacties en leuke artikelen. Het herenteam van Team Lasaulec rijdt in auto’s van Peugeot Hylkema en stond daarom ook in deze krant. Lees het artikel hieronder.

Anne Lourens, algemeen directeur van Lasaulec

‘WE HEBBEN VEEL LOL GEHAD ONDERWEG’

Snel, compleet, betrouwbaar en praktisch. Lasaulec. Een succesvolle technische groothandel voor het marktsegment industrie, die alle denkbare producten voor de professionele afnemer levert. “We zijn een bedrijf met roots in het noorden, maar hebben vestigingen in het hele land,” vertelt Anne Lourens, directeur van Lasaulec. We kennen Lasaulec natuurlijk ook als sponsor van het marathonschaatsen. Team Lasaulec is een serieuze speler in de Topdivisie van het marathonschaatsen. “We zijn begonnen vijf jaar geleden met de sponsoring van één dame. Inmiddels bestaat Team Lasaulec uit drie marathonschaatsteams van twaalf fanatieke sporters.”

100% betrouwbaar
Dit jaar is Peugeot Hylkema aangehaakt bij Team Lasaulec. Het herenteam van Team Lasaulec rijdt in auto’s van Hylkema. Lourens is erg blij met deze samenwerking: “We hebben ontzettend veel lol onderweg gehad. Zaken doen we open en betrouwbaar: we schudden mekaar de hand en doen niet aan stapels papierwerk. Afspraak is afspraak.” Het wagenpark van Lasaulec bestaat uit 85 auto’s, waarvan het afgelopen jaar 30 stuks zijn vervangen door een Peugeot van Hylkema. “Hylkema is no-nonsense en compleet. Ze zijn hartstikke plezierig en luchtig in de omgang, maar 100% betrouwbaar.” Volgens Lourens
past dat goed bij de mentaliteit van Lasaulec.

Niet mopperen, gewoon doorgaan
Is Lasaulec en de schaatssport daarom ook zo’n goede combinatie? “Onze mensen weten van aanpakken. Net als marathonschaatsers: niet mopperen, gewoon doorgaan,” antwoordt Lourens. “Maar elk jaar bekijken we opnieuw wat we gaan doen. Met sponsoring willen we iets kunnen doen voor de sporters, waardoor ze verder kunnen groeien en ontwikkelen.

En een stukje besef: hoe ga je om met profilering, met de relatie topsportbedrijfsleven, om uiteindelijk makkelijker nieuwe sponsors aan te trekken.”

De auto’s zijn bestickerd door A2Z reclame.

Eindejaarskrant Hylkema & Haaima

Dit artikel is gepubliceerd in de eindejaarskrant van Hylkema & Haaima. Je kunt de hele krant lezen, door op het onderstaande logo te klikken.

Eindejaarskrant Hylkema & Haaima

Bericht delen via: